eVerbinding platform

E-facturatie met eVerbinding gaat veel verder dan het verzenden en ontvangen van facturen in financiële software. Op ons platform kun je zelf een echte e-factuur maken en verzenden via Simplerinvoicing en ook je inkomende facturen goedkeuren. En het mooie is; alles op ons platform is gratis!

E-factureren via onze online e-facturatietool

Maak je geen gebruik van facturatiesoftware? Dan kun je gratis onze online e-facturatietool gebruiken. Deze tool is hét alternatief voor Word en Excel facturen. Bovendien voldoe je aan de eisen van de verplichtstelling van de Rijksoverheid.

Online archief in de cloud

Alle documenten die je uitwisselt via eVerbinding worden automatisch opgeslagen in je online archief in de cloud. Bij iedere wijziging wordt automatisch een revisie opgeslagen, zodat altijd teruggevonden kan worden wat er aan een document gewijzigd is. Het online archief blijft net zo lang beschikbaar totdat je hem zelf leeg maakt. Met het online archief voldoe je aan de wettelijke bewaarplicht voor financiële documenten en contracten.

Elektronische onkostendeclaratie

Op het eVerbinding platform kunnen medewerkers eenvoudig én elektronisch een onkostendeclaratie indienen. De werkgever kan hierbij eenvoudig aangeven of de declaratie is goedgekeurd. Vervolgens komt de onkostendeclaratie automatisch in de gekoppelde administratie terecht.

Documenten delen en goedkeuren

Via het eVerbinding platform kun je op een veilige manier facturen delen met je collega’s, klanten of leveranciers. Het is mogelijk een status toe te kennen aan het document en een reactie te plaatsen. Ook de status van de factuur is altijd zichtbaar. Je kunt dus zien of het document geopend is en eventueel is goedgekeurd.